If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи оригиналния офсет на ГТВ 1999 година е ЕТ35,за джанти 16-ки.Например джантите 16-ки тел.шайба с 5 кръга(големите кръгове).
Гледах на Ронал джанти,дават като тунинг вариант за ГТВ ЕТ25 пак за 16-ки.Не си взех джанти с ЕТ25 щото ме притесняваше дали ще станат,да не няква грешка,но изглежда няма грешка,това все пак е Ронал джанта,не на агрина ментетата и щом колегата е с ЕТ25 значи наистина няма проблем.Колега качи снимка да видим как изглежда и кажи впечатления кво стана с радиуса на завиване,маневреността,ускорението,топ скоростта и т.н.Джантата не е само гъзария,а важен компонент от колата,затова внимавайте като избирате.
Аз много питах и в крайна сметка се спрях на класическото,маркови хубави джанти 6,5J защото няма да слагам по-голяма гума от 205,не искам да слагам по-нисък профил от 50% затова си сложих 16-ки и джантата ми е с ЕТ35 като на фабричните,но пак се усеща разлика.При висока скорост се усеща как вятъра леко бие в изпъкналите части на джантите,вярно охлажда дисковете по-добре,изглежда страшно красиво,но имам чувството,че със старите джанти,дори със зимните гуми 205/55 беше по-бърза.А уж сега съм с високо скоростни летни гуми Champiro GT Radial...
В предния ми пост има снимки, тук ти качвам още една, а мога и да я снимам странично да придобиеш представа но това са 7.5х17 ET25 с гуми 225/45 , този размер е малко по-голям от каталожния, но влиза перфектно и едиствената промяна в поведението е стабилността. Има си и недостатъци, но се компенсират от визията
В предния ми пост има снимки, тук ти качвам още една, а мога и да я снимам странично да придобиеш представа но това са 7.5х17 ET25 с гуми 225/45 , този размер е малко по-голям от каталожния, но влиза перфектно и едиствената промяна в поведението е стабилността. Има си и недостатъци, но се компенсират от визията
Не откривам никаква видима разлика с начина по-който седят моите,освен,че твоите са 17-ки.Хубави са ти джантите иначе,на ГТВ му ходят изрязани джанти няма спор!!!Няма смисъл да те питам как караш през дупките с този нисък профил Добре изглежда,но аз лично се радвам,че не сложих 17 Разхода извън града е под 7/100 като по книга,колата си е маневрена колкото и преди,ускорява си добре и е стабилна достатъчно в завоите Моите джанти излизат леко навън(все пак и аз трябва да съм гъзар),имат си борд от вътрешната страна,Платин п50 е модела и седят перфектно Твойте ква марка са и откъде ги взе(5х98 ли са)?
Не откривам никаква видима разлика с начина по-който седят моите,освен,че твоите са 17-ки.Хубави са ти джантите иначе,на ГТВ му ходят изрязани джанти няма спор!!!Няма смисъл да те питам как караш през дупките с този нисък профил Добре изглежда,но аз лично се радвам,че не сложих 17
Ами да ти кажа честно разлика на снимка трудно ще направиш, то повечето хора не обръщат внимание дори и с 14-ки да караш. А дупките ги минавам както ще ги минаваш със 16-ките вече над 30000км. Доскоро ми беше много непонятно защо половината форум се оплаквате от голям размер джанти (разбирай 17-ки и нагоре) , но в неделя с колегата "code" ходихме до Враца да си замени 16-ките за 17-ки за неговата 166-ца. През целия път си задавахме въпроса защо момчето иска 16-ки, и срещу символична сума си дава 17-ките, дали има нещо нередно??? Отговора дойде след като минахме Ботевград.....към Враца, а и региона около В.Търново не е цветущ, то бях чувал, че има дупки,но....!!! Аз направо на 14-ки щях да мина . По нашия край е по-добре с асвалта, става и за 19-ки даже. П'а и мен ме кефи да друса и да дрънка повече , ако исках лимозина щях да съм на 166-ца или алтернативите и най-малко... Човек купувайки си кола в класа на ГТВ би трябвало да е наясно, че всичко що е в рамките на практичното трябва да го игнорира, това не е кола, това си е бутик
Ами да ти кажа честно разлика на снимка трудно ще направиш, то повечето хора не обръщат внимание дори и с 14-ки да караш. А дупките ги минавам както ще ги минаваш със 16-ките вече над 30000км. Доскоро ми беше много непонятно защо половината форум се оплаквате от голям размер джанти (разбирай 17-ки и нагоре) , но в неделя с колегата "code" ходихме до Враца да си замени 16-ките за 17-ки за неговата 166-ца. През целия път си задавахме въпроса защо момчето иска 16-ки, и срещу символична сума си дава 17-ките, дали има нещо нередно??? Отговора дойде след като минахме Ботевград.....към Враца, а и региона около В.Търново не е цветущ, то бях чувал, че има дупки,но....!!! Аз направо на 14-ки щях да мина . По нашия край е по-добре с асвалта, става и за 19-ки даже. П'а и мен ме кефи да друса и да дрънка повече , ако исках лимозина щях да съм на 166-ца или алтернативите и най-малко... Човек купувайки си кола в класа на ГТВ би трябвало да е наясно, че всичко що е в рамките на практичното трябва да го игнорира, това не е кола, това си е бутик
Не всичко е черно или бяло,аз станах Търновски селянин преди 2 години,редовно пътувам,писнало ми е да карам седани,джипове и т.н. и си карам ГТВ-то,но това не значи,че трябва да се мъча като грешник със 17-ки,разликата между 16 и 17 цола е почти никаква на визия освен,че със 17-ките както един колега каза бие на голф 2 кънтри Загледах се и наистина има право.По-важното е как изглеждат джантите и качеството.Ясно ти е,че аз щом си купувам чисто нови джанти мога да си взема и 17 и 18,но не виждам смисъл да страдам сам от гъзарията си.ГТВ-то не е практична кола,но аз с мойта от ноември досега съм навъртял 8000км,предимно междуградско и няма по- голям кеф от това да караш ГТВ на хубав асфалт и прав път или магистрала.Не си падам по щатските простотии и мегаломанията,за красивите неща няма мерки,всичко е строго индидуално.Твойте 17-ки не са лоши,но съм виждал бая грозни и хората си ги слагат само щото са 17-ки.Със 16-ки и нископрофилни гуми е трудно,а кво остава със 17-ки и нископрофилни гуми,да не говорим за 18-ки.Не съм от гъзетата дето си пият кафето и ходят на кафе с колата си да им я видят хората а иначе не я карат.Най-мразя тунинговани бмв-та 3-ка,мазни цигани,тъмни стъкла с шуплите по тях и турски джанти и дизелови "бегачки"
Хайде и аз да се вмъкна във темата нищо , че нямам ГТВ.
Във момента карам със 18" със ЕТ 45 отигинално , и след леката ми намеса със фланците ефекта е следния ЕТ 35 отпред ЕТ 30 отзад.Карам със гуми 225/40 , изцяло спортно окачване спортни ФК-та със Айбах пружини.
И сега малко цени ,
Фланците са от Дуралуминий 10/15мм
Ексцентрични болтове (20бр) защото джантите са на 100
Всичко 280лв.
@Колега Доко разликата е много видима и на снимка дори ! Много добре и стоят джантите.!
....но това не значи,че трябва да се мъча като грешник със 17-ки,разликата между 16 и 17 цола е почти никаква на визия освен,че със 17-ките както един колега каза бие на голф 2 кънтри Загледах се и наистина има право.......
Разликата е малко над 2,5см в диаметър, а визуално е огромна недейте да пишете глупости. Кажете, че искате комфорт, или да давате по-малко пари, или че пътищата са кофти, а не че гроздето кисело . .
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
....но това не значи,че трябва да се мъча като грешник със 17-ки,разликата между 16 и 17 цола е почти никаква на визия освен,че със 17-ките както един колега каза бие на голф 2 кънтри Загледах се и наистина има право.......
Разликата е 2,5см в диаметър, а визуално е огромна недейте да пишете глупости. Кажете, че искате комфорт, или да давате по-малко пари, или че пътищата са кофти, а не че гроздето кисело . .
Attached Files
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Разликата е 2,5см в диаметър, а визуално е огромна недейте да пишете глупости. Кажете, че искате комфорт, или да давате по-малко пари, или че пътищата са кофти, а не че гроздето кисело . .
Друже ма ти с тея 17-ки си я докарал кът' Голф Кънтри бре...
...лично мое мнение е, че ако сложиш на колата по-големи джанти БЕЗ да и свалиш окачването ефекта визуално е силно негативен (колата на мен ми прилича на "голф кънтри") ...
Ами на ГТВ-то колко още да го сваляш окачването, то си е достатъчно свалено, и със стоковото се влачиш по земята. Свалянето на окачване важи за 156 и 166, ама за ГТВ не съм много съгласен... По скоро ако си с неподходящите гуми (разбирай по-малки) ще изглежда като Голф Кънтри.
Както вече писах по-напред в тази тема - по-важно е каква ти е джантата, а не колко цила е. Моите валяци за 3 години съм ги правим не повече от 3-4 пъти. Просто не са се кривили.
Както вече писах по-напред в тази тема - по-важно е каква ти е джантата, а не колко цила е. Моите валяци за 3 години съм ги правим не повече от 3-4 пъти. Просто не са се кривили.
И аз съм на това мнение,ама някои хора робуващи на цолажи ме изкараха евтиняк щото се почувстваха засегнати от личното ми мнение.
Колеги не ме мислете евтино или скъпо,аз за парите дето съм дал за чисто нови джанти,можех да си купя 2 комплекта 17-ки настаро,да не кажа и повече,по-специално 5х100 щото са под път и над път,само трябваше да си затвора очите и да си дигна показалеца.Аз не случайно съм пуснал темата за да разбера кое е най-доброто и благодаря на колегите които ми помогнаха в избора.Не ми се разправя с фланци,с болтове,преправки,разстъргвания и всякакви такива тарикатлъци.Няма по-хубаво от това да си избереш джантите от каталог,да си ги поръчаш,да пристигнат при теб,да си отвориш кашоните с написани върху тях точните мерки,да си извадиш болтовете,капачките,емблемите и да отидеш да ти ги сложат.В тоя случай като щеш и 19-ки слагай,ако смяташ,че е по-красиво и възможно може и 20-ки,ако и те ти сторят малки,направо джип си вземи и му сложи 22цола и нагоре.Ще стане точно американската мечта Метафората с гроздето е много неуместна в тоя случай колега,повярвай
Една джанта като е точния размер си седи както трябва без доработки,а дали е красива или не зависи от качеството и външния вид,не цолажа,но всичко е въпрос на вкус,в някои случаи въпрос на лош вкус
Както вече писах по-напред в тази тема - по-важно е каква ти е джантата, а не колко цила е. Моите валяци за 3 години съм ги правим не повече от 3-4 пъти. Просто не са се кривили.
И аз съм на това мнение,ама някои хора робуващи на цолажи ме изкараха евтиняк щото се почувстваха засегнати от личното ми мнение.
Колеги не ме мислете евтино или скъпо,аз за парите дето съм дал за чисто нови джанти,можех да си купя 2 комплекта 17-ки настаро,да не кажа и повече,по-специално 5х100 щото са под път и над път,само трябваше да си затвора очите и да си дигна показалеца.Аз не случайно съм пуснал темата за да разбера кое е най-доброто и благодаря на колегите които ми помогнаха в избора.Не ми се разправя с фланци,с болтове,преправки,разстъргвания и всякакви такива тарикатлъци.Няма по-хубаво от това да си избереш джантите от каталог,да си ги поръчаш,да пристигнат при теб,да си отвориш кашоните с написани върху тях точните мерки,да си извадиш болтовете,капачките,емблемите и да отидеш да ти ги сложат.В тоя случай като щеш и 19-ки слагай,ако смяташ,че е по-красиво и възможно може и 20-ки,ако и те ти сторят малки,направо джип си вземи и му сложи 22цола и нагоре.Ще стане точно американската мечта Метафората с гроздето е много неуместна в тоя случай колега,повярвай
Една джанта като е точния размер си седи както трябва без доработки,а дали е красива или не зависи от качеството и външния вид,не цолажа,но всичко е въпрос на вкус,в някои случаи въпрос на лош вкус
Значи колегата bouncer е постигнал американската мечта, сложил е 18-ки защото 19-ките много стържели по калниците
Comment